"Business Management School" MMC olaraq daha bir sahədə mütəxəssis yetişdirmə təliminə start veririk: "ISO10002:2018 Təlimi"nə qeydiyyatlar başladı!
ISO 10002:2018 tələblərinə uyğun Təşkilatda şikayətlərin idarəetmə sisteminin təkminləşdirilməsi üzrə bilik və bacarıqların əldə edilməsi. Standartın yenilənmiş tələblərinə baxılması, şirkətdə Müştəri məmnuniyyəti idarəetmə sisteminin tətbiqi və sertifikatlaşdırma prosesinə optimal üsulların müəyyən edilməsi.
ISO 10002:2018 standartın tələblərini; təşkilatda şikayətlərin idarəetmə sistemləri sahəsində terminologiyanı; şikayətlərin effektiv və səmərəli prosesində risklərinin müəyyən edilməsi və qiymətləndirilməsini, təşkilatda şikayətlərin idarəetmə sahəsində düzgün planlaşdırmanın təşkil edilməsini və məqsədlərin müəyyən edilməsi, həmçinin idarəetmənin əsaslarını; strateji hədəflərin və maraqlı tərəflər haqqında anlayışını; müxtəlif təyinatlı təşkilatlarda ISO 10002:2018 standartının tələblərinin tətbiq edilməsini.
Şikayətlərin idarəedilməsi prosesi vasitəsilə əldə edilən informasiya məhsul, xidmət və proseslərin təkmilləşdirilməsinə, şikayətlərin düzgün şəkildə idarə edildiyi hallarda isə ölçüsü, yerləşdiyi yer və təmsil etdiyi sektordan asılı olmayaraq təşkilatın nüfuzunun artmasına, o cümlədən proseslərin monitorinqinin aparılmasını və rəhbərlik tərəfindən təhlilin aparılması üçün hesabatların tərtib edilməsini.
Təlim müddəti: 16 saat.