"Business Management School" MMC olaraq daha bir sahədə mütəxəssis yetişdirmə təliminə start veririk: "İSO 9001:2015 Təlimi"nə qeydiyyatlar başladı!
Təlimin məqsədi:
ISO 9001:2015 tələblərinə uyğun keyfiyyət idarəetmə sisteminin təkminləşdirilməsi üzrə bilik və bacarıqların əldə edilməsi. Standartın yenilənmiş tələblərinə baxılması, şirkətdə keyfiyyət idarəetmə sisteminin tətbiqi və sertifikatlaşdırma prosesinə optimal üsulların müəyyən edilməsi.
Əldə ediləcək biliklər:
ISO 9001:2015 standartın tələblərini; keyfiyyət idarəetmə sistemləri sahəsində terminologiyanı; keyfiyyət sahəsində risklərinin müəyyən edilməsi və qiymətləndirilməsini, keyfiyyət sahəsində düzgün planlaşdırmanın təşkil edilməsini və məqsədlərin müəyyən edilməsi, həmçinin idarəetmənin əsaslarını; strateji hədəflərin və maraqlı tərəflər haqqında anlayışını; müxtəlif təyinatlı təşkilatlarda ISO 9001:2015 standartının tələblərinin tətbiq edilməsini.
Əldə ediləcək bacarıqlar:
Keyfiyyət idarəetmə sistemində proseslərin formalaşdırılmasını, proseslərin sənədləşdirilməsinə dair optimal yanaşmanın seçilməsini və PDCA siklin başa düşülməsini. Şirkətin mühitinin (biznes mühitinin və maraqlı tərəflərin) müəyyən eidlməsini, keyfiyyət sahəsində siyasətin formalaşdırılmasını; məqsədlərin planlaşdırılmasını və icrasının izlənilməsini. Şirkətin keyfiyyət sahəsində risklərin müəyyən edilməsini, qiymətləndirilməsini və idarəedilməsini. Keyfiyyət idarəetmə sistemlərin əməliyyatların düzgün icrasının təşkil edilməsini. Keyfiyyət idarəetmə sistemi üzrə uyğunsuzluqların və tənzimləyici tədbirlərin idarəedilməsini, o cümlədən proseslərin monitorinqinin aparılmasını və rəhbərlik tərəfindən təhlilin aparılması üçün hesabatların tərtib edilməsini.
Təlimdə kimlər iştirak edə bilər?
Keyfiyyət idarəetmə sistemlərinə cavabdeh olan mütəxəssislər/şəxslər;
Keyfiyyət idarəetmə sistemləri üzrə menecerlər və ya rəhbərliyin səlahiyyətli nümayəndələri;
Keyfiyyət nəzarət departamentin işçiləri;
Keyfiyyət idarəetmə sistemləri üzrə təcrübəsini artırılmasında istəyən şəxslər
Tətbiq sahəsi:
Keyfiyyət menecmenti prinsipləri
Proses yanasma
Planlasdır
Həyata keçir
Yoxla- Hərəkət et prinsipi
Risk əsaslı düsünmə
Digər menecment sistemi standartları ilə əlaqə
Əhatə dairəsi
Təşkilatın mühiti (kontekst):
Təskilat anlayısı və onun konteksti
Maraqlı tərəflərin tələbat və gözləntilərini basa düsmək
Keyfiyyət menecmenti sisteminin əhatə dairəsini müəyyən etmək
Keyfiyyət menecmenti sistemi və proseslər
Liderlik və öhdəlik:
Müstəri yönümlülük
Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi üzrə Siyasət formalaşdırılması
Keyfiyyət siyasətini tərtib etmək
Keyfiyyət siyasəti barədə məlumatlandırmaq
Təskilati vəzifə, öhdəlik və səlahiyyətlər
Keyfiyyət idarəetmə sisteminin planlaşdırılması (risklərin və imkanların müəyyən edilməsi):
Risk və imkanların qiymətləndirilməsi ilə bağlı fəaliyyətlər
Keyfiyyət məqsədləri və onlara nail olmağı planlasdırmaq
Dəyisikliklərin planlasdırılması
Resurslar ilə təmin edilməsi:
İnsan resursları
İnfrastrukturun qurulması və idarəolunması
Proseslərin həyata keçirilməsi üçün iş mühiti
Monitorinq və qiymətləndirmə resursları
Təskilati bilik
Səristə
Məlumatlılıq (maraqlı tərəflərin məlumatlandırılma metodikası)
Kommunikasiya (daxili və xarici kommunikasiyanın qurulması)
Sənədləsdirilmis informasiya (Sənədlərin idarə olunması):
Tərtibat və yeniləmə (sənədlərin adekvatlığını, düzgün tərtib edilməsi, paylaması və arxivləşdirilməsi)
Sənədləsdirilmis informsiyaya nəzarət
Əməliyyatların icrası:
Əməliyyatın planlasdırılması və nəzarət
Məhsul və xidmətlərlə bağlı tələblər
Müstərilərin məlumatlandırılması
Məhsul və xidmətlərlə bağlı tələblərin müəyyənləsdirilməsi
Məhsul və xidmətlərlə bağlı tələblərin yoxlanılması
Məhsul və xidmətlərlə bağlı tələblər üzrə dəyisikliklər
Məhsul və xidmətlərin layihələndirilməsi və tərtibatı:
Layihələdirmə və tərtibatın planlasdırılması
Layihələdirmə və tərtibat üzrə mənbə materialları
Layihələdirmə və tərtibata nəzarət
Layihələdirmə və tərtibat üzrə nəticələr
Layihələdirmə və tərtibat üzrə dəyisikliklər
Təchizatçıların proses, məhsul və xidmətlərinə nəzarət:
Nəzarətin növü və dərəcəsi
Təchizatçılar üçün məlumat
İstehsal və xidmətin təskili:
İstehsal və xidmətin təskilinə nəzarət
İdentifikasiya və Nəzarət imkanı
Müstəri və ya xarici təchizatçılara məxsus əmlak
Mühafizə (məhsulun və ya mal-materialların saxlanması)
Çatdırılmadan sonrakı fəaliyyət
Dəyisikliklərə nəzarət
Məhsul və xidmətin çatdırılması:
Uyğun olmayan məhsulun idarə olunması:
Yoxlama, ölçmə, təhlil və qiymətləndirmə:
Müstəri məmnuniyyəti
Təhlil və qiymətləndirmə
Daxili audit:
Proqramların tərtibatı
Planlaşdırmanın təşkil edilməsi
Keçirilməsinin təmin edilməsi
Rəhbərlik tərəfindən təhlil:
Rəhbərliyin təhlili üçün əsas məlumatlar
Rəhbərliyin təhlili üzrə nəticələri
İnkişaf və təkminləşdirmə:
Uyğunsuzluq və təmzinləyici tədbirlər
Davamlı inkisaf
Təlim yanaşması:
Nəzəriyə və təcrübədən nümunələr;
Praktiki iş.
✍ Təlimin ödənişi: Təlimin ümumi ödənişi azn təşkil edir.
Təlim iştirakçıları üçün iki kateqoriyalı endirim nəzərdə tutulmuşdur:
1.“Business Management School” təlimlərindən məzun olanlar üçün 10 % endirim tətbiq ediləcəkdir.
2.Korporativ müştərilər üçün; Eyni şirkətdən 2 əməkdaşın iştirakı nəzərdə tutularsa hər birinə 5 %, 3 və daha artıq əməkdaşın iştirakı nəzərdə tutularsa hər birinə 10 % endirim tətbiq ediləcəkdir.
Qeyd: İştirakçıya endirim kateqoriyalarından yalnız biri tətbiq edilə bilər!
Ödənişi tam kart ilə faizsiz olaraq 3 aya bölməklə etmək mümkündür.
✔ Ödənişə daxildir:
- Elektron təlim matrialları
- Nəticə imtahanı
- Sertifikat
- Çay-kofe fasiləsi
✍ Sertifikat: Təlimin ümumi müddətinin 80 %-də iştirak edən hər kəs “iştirakçı” sertifikatı ilə təltif olunacaqdır. Sonda keçirilən yekun imtahanında yüksək nəticə göstərənlər isə “müvəffəqiyyət” sertifikatı ilə mükafatlandırılacaqlar.