ISO 9001:2015

"Business Management School" MMC olaraq daha bir sahədə mütəxəssis yetişdirmə təliminə start veririk: "İSO 9001:2015 Təlimi"nə qeydiyyatlar başladı!

 

Təlimin məqsədi:

ISO 9001:2015 tələblərinə uyğun keyfiyyət idarəetmə sisteminin təkminləşdirilməsi üzrə bilik və bacarıqların əldə edilməsi. Standartın yenilənmiş tələblərinə baxılması, şirkətdə keyfiyyət idarəetmə sisteminin tətbiqi və sertifikatlaşdırma prosesinə optimal üsulların müəyyən edilməsi.

 

Əldə ediləcək biliklər:

ISO 9001:2015 standartın tələblərini; keyfiyyət idarəetmə sistemləri sahəsində terminologiyanı; keyfiyyət sahəsində risklərinin müəyyən edilməsi və qiymətləndirilməsini, keyfiyyət sahəsində düzgün planlaşdırmanın təşkil edilməsini və məqsədlərin müəyyən edilməsi, həmçinin idarəetmənin əsaslarını; strateji hədəflərin və maraqlı tərəflər haqqında anlayışını; müxtəlif təyinatlı təşkilatlarda ISO 9001:2015 standartının tələblərinin tətbiq edilməsini.

 

Əldə ediləcək bacarıqlar:

Keyfiyyət idarəetmə sistemində proseslərin formalaşdırılmasını, proseslərin sənədləşdirilməsinə dair optimal yanaşmanın seçilməsini və PDCA siklin başa düşülməsini. Şirkətin mühitinin (biznes mühitinin və maraqlı tərəflərin) müəyyən eidlməsini, keyfiyyət sahəsində siyasətin formalaşdırılmasını; məqsədlərin planlaşdırılmasını və icrasının izlənilməsini. Şirkətin keyfiyyət sahəsində risklərin müəyyən edilməsini, qiymətləndirilməsini və idarəedilməsini. Keyfiyyət idarəetmə sistemlərin əməliyyatların düzgün icrasının təşkil edilməsini. Keyfiyyət idarəetmə sistemi üzrə uyğunsuzluqların və tənzimləyici tədbirlərin idarəedilməsini, o cümlədən proseslərin monitorinqinin aparılmasını və rəhbərlik tərəfindən təhlilin aparılması üçün hesabatların tərtib edilməsini.

 

Təlimdə kimlər iştirak edə bilər?

Keyfiyyət idarəetmə sistemlərinə cavabdeh olan mütəxəssislər/şəxslər;

Keyfiyyət idarəetmə sistemləri üzrə menecerlər və ya rəhbərliyin səlahiyyətli nümayəndələri;

Keyfiyyət nəzarət departamentin işçiləri;

Keyfiyyət idarəetmə sistemləri üzrə təcrübəsini artırılmasında istəyən şəxslər

Tətbiq sahəsi:

Keyfiyyət menecmenti prinsipləri

Proses yanasma

Planlasdır

Həyata keçir

Yoxla- Hərəkət et prinsipi

Risk əsaslı düsünmə

Digər menecment sistemi standartları ilə əlaqə

Əhatə dairəsi

 

Təşkilatın mühiti (kontekst):

Təskilat anlayısı və onun konteksti

Maraqlı tərəflərin tələbat və gözləntilərini basa düsmək

Keyfiyyət menecmenti sisteminin əhatə dairəsini müəyyən etmək

Keyfiyyət menecmenti sistemi və proseslər

 

Liderlik və öhdəlik:

Müstəri yönümlülük

Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi üzrə Siyasət formalaşdırılması

Keyfiyyət siyasətini tərtib etmək

Keyfiyyət siyasəti barədə məlumatlandırmaq

Təskilati vəzifə, öhdəlik və səlahiyyətlər

 

Keyfiyyət idarəetmə sisteminin planlaşdırılması (risklərin və imkanların müəyyən edilməsi):

Risk və imkanların qiymətləndirilməsi ilə bağlı fəaliyyətlər

Keyfiyyət məqsədləri və onlara nail olmağı planlasdırmaq

Dəyisikliklərin planlasdırılması

 

Resurslar ilə təmin edilməsi:

İnsan resursları

İnfrastrukturun qurulması və idarəolunması

Proseslərin həyata keçirilməsi üçün iş mühiti

Monitorinq və qiymətləndirmə resursları

Təskilati bilik

Səristə

Məlumatlılıq (maraqlı tərəflərin məlumatlandırılma metodikası)

Kommunikasiya (daxili və xarici kommunikasiyanın qurulması)

 

Sənədləsdirilmis informasiya (Sənədlərin idarə olunması):

Tərtibat və yeniləmə (sənədlərin adekvatlığını, düzgün tərtib edilməsi, paylaması və arxivləşdirilməsi)

Sənədləsdirilmis informsiyaya nəzarət

 

Əməliyyatların icrası:

Əməliyyatın planlasdırılması və nəzarət

Məhsul və xidmətlərlə bağlı tələblər

Müstərilərin məlumatlandırılması

Məhsul və xidmətlərlə bağlı tələblərin müəyyənləsdirilməsi

Məhsul və xidmətlərlə bağlı tələblərin yoxlanılması

Məhsul və xidmətlərlə bağlı tələblər üzrə dəyisikliklər

 

Məhsul və xidmətlərin layihələndirilməsi və tərtibatı:

Layihələdirmə və tərtibatın planlasdırılması

Layihələdirmə və tərtibat üzrə mənbə materialları

Layihələdirmə və tərtibata nəzarət

Layihələdirmə və tərtibat üzrə nəticələr

Layihələdirmə və tərtibat üzrə dəyisikliklər

 

Təchizatçıların proses, məhsul və xidmətlərinə nəzarət:

Nəzarətin növü və dərəcəsi

Təchizatçılar üçün məlumat

 

İstehsal və xidmətin təskili:

İstehsal və xidmətin təskilinə nəzarət

İdentifikasiya və Nəzarət imkanı

Müstəri və ya xarici təchizatçılara məxsus əmlak

Mühafizə (məhsulun və ya mal-materialların saxlanması)

Çatdırılmadan sonrakı fəaliyyət

Dəyisikliklərə nəzarət

 

Məhsul və xidmətin çatdırılması:

 

Uyğun olmayan məhsulun idarə olunması:

 

Yoxlama, ölçmə, təhlil və qiymətləndirmə:

Müstəri məmnuniyyəti

Təhlil və qiymətləndirmə

 

Daxili audit:

Proqramların tərtibatı

Planlaşdırmanın təşkil edilməsi

Keçirilməsinin təmin edilməsi

 

Rəhbərlik tərəfindən təhlil:

Rəhbərliyin təhlili üçün əsas məlumatlar

Rəhbərliyin təhlili üzrə nəticələri

 

İnkişaf və təkminləşdirmə:

Uyğunsuzluq və təmzinləyici tədbirlər

Davamlı inkisaf

Təlim yanaşması:

Nəzəriyə və təcrübədən nümunələr;

Praktiki iş.

✍ Təlimin ödənişi: Təlimin ümumi ödənişi azn təşkil edir.

Təlim iştirakçıları üçün iki kateqoriyalı endirim nəzərdə tutulmuşdur:

1.“Business Management School” təlimlərindən məzun olanlar üçün 10 % endirim tətbiq ediləcəkdir.
2.Korporativ müştərilər üçün; Eyni şirkətdən 2 əməkdaşın iştirakı nəzərdə tutularsa hər birinə 5 %, 3 və daha artıq əməkdaşın iştirakı nəzərdə tutularsa hər birinə 10 % endirim tətbiq ediləcəkdir.
Qeyd: İştirakçıya endirim kateqoriyalarından yalnız biri tətbiq edilə bilər!



Ödənişi tam kart ilə faizsiz olaraq 3 aya bölməklə etmək mümkündür.

✔ Ödənişə daxildir:

- Elektron təlim matrialları
- Nəticə imtahanı
- Sertifikat
- Çay-kofe fasiləsi


✍ Sertifikat: Təlimin ümumi müddətinin 80 %-də iştirak edən hər kəs “iştirakçı” sertifikatı ilə təltif olunacaqdır. Sonda keçirilən yekun imtahanında yüksək nəticə göstərənlər isə  “müvəffəqiyyət” sertifikatı ilə mükafatlandırılacaqlar.

Digər Təlimlər

Müraciət et

Populyar Təlimlər