İnsan Resurslarının İdarə Edilməsi (HRM) Təlimi

İnsan Resurslarının İdarə Edilməsi (HRM) Təlimi

"Business Management School" MMC ölkəmizin təlim sektorunda HR təlimlərinin əsasını qoymuş, 2015-ci ildən indiyə kimi HR üzrə ən çox növdə və sayda təlimlər təşkil edərək keçirmiş və bu sahədə ən çox məzunu olan öncel təlim mərkəzlərindəndir. Hazırda da mütəmadi və periyodik olaraq HR sahəsində 15-dən çox fərqli təlim təşkil etməkdəyik. Bu təlimlərdən ən uzun müddətli və iri həcimlisi "İnsan Resurslarının İdarə Edilməsi" təlimidir. 56 saat müddətində və 9 moduldan ibarət olub 5 peşəkar təlimçi tərəfindən tədris edilən "İnsan Resurslarının İdarə Edilməsi" təliminin 42-ci sessiyasının qeydiyyatını açıq elan edirik.
 

Təlim kimlər üçün nəzərdə tutulub?
  • İnsan Resursları üzrə mütəxəssis, menecer və rəhbərlər
  • İşə qəbul üzrə mütəxəssis, menecer və rəhbərlər
  • Təlim və İnkişaf üzrə mütəxəssis, menecer və rəhbərlər
  • İnsan Resursları əməliyyatları üzrə mütəxəssis, menecer və rəhbərlər
  • İnsan Resursları sahəsində çalışıb İnsan resursları idarəçiliyi funksiyalarını öyrənərək tətbiq etmək istəyən hər kəs
     
Bu təlimdə iştirak etmək sizə nə qazandıracaq?

 

  • İnsan Resurslarının İdarə Edilməsi üzrə aşağıdaki funksiyalarını dərindən mənimsəyərək öyrənəcək, bu istiqamətdə praktiki vərdişlərə yiyələnəcəksiniz;

- İnsan resurslarının təşkilatlanması
- İnsan resurslarının planlaması
- İşə qəbul və seçim mərhələsi
- Adaptasiya sisteminin qurulması
- Xidməti fəaliyyətin (performansın) idarə edilməsi
- Təlim və inkişaf sisteminin qurulması
- Karyera və istedadların idarə edilməsi sisteminin qurulması
- Məvacib strukturunun qurulması
- Motivasiya (maddi və qeyri maddi) sisteminin qurulması

  • Hər biri İnsan Resursları idarəçiliyi üzrə 20 ildən çox mütəxəssis və rəhbər təcrübəsinə sahib 5 peşəkar təlimçinin bilik və təcrübələrini öyrənmə imkanı əldə edəcəksiniz. 
  • Təlim sonunda keçiriləcək imtahanda 70%-dən yüksək nəticə göstərənlər Diplom ilə təltif ediləcəklər.
I modul | Biznes idarəçiliyində İR idarəçiliyinin rolu və Strategiya
Təlimçi: Müşfiq Əmircanov
Müddət: 6 saat

 

  1. İRİE əhəmiyyəti 
  2. İR əsas məqsədi 
  3. İR funksiyaları (modulları) 
  4. İR nəyə fokuslanmalıdır?  
  5. Strategiya 
  6. Vizyon 
  7. Missiya 
  8. Dəyərlər 
  9. İR strategiyası 
  10. İR strategiya nümunələri  
  11. İR strategiyanın Biznes strategiya ilə uzlaşması 
  12. Strateji plan 
  13. Strateji planın 4 addımı

  

II modul | İR Planlama
Təlimçi: Pərviz Qasımov
Müddət: 8 saat

 

  1. Plan, Planma və İR planlama anlayışları 
  2. İR planlamanın məqsədi, vacibliyi və faydaları 
  3. İR planlamanın funksiyaları 
  4. Şirkət planı ilə İR plan arasındakı əlaqə 
  5. Effektiv İR plan necə olmalıdır 
  6. İR planlamada iştirak edən tərəflər 
  7. İR planlamada lazım olan resurslar 
  8. İR planlamanın mərhələləri 
  9. İR planlamaya təsir edən xarici və daxili faktorlar 
  10. İR Planlamada istifadə edilən təxmin metodları: mühakimə əsaslı və Riyazi  
  11. İş analizi, İş və zaman etüdü, İş dizaynı (submodul) 
  12. İş analizi nədir 
  13. İş analizinin məqsədi, əhəmiyyəti və istifadə yerləri 
  14. İş analizində istifadə edilən metodlar 
  15. İş analizi prosesinin mərhələləri: İş analizinin planlanması, İş analizinin hazırlanması və tanıdılması, İş analizi prosesinin aparılması, Vəzifə təlimatları və vəzifə tələblərinin formalaşdırılması, Vəzifə təlimatları və vəzifə tələblərinin güncəllənməsi 
  16. İş analizi anketinin komponentlər 
  17. Anketdə olmalı suallar 
  18. Müsahibə müsahibə metodunda suallar 
  19. Müşahidə metodunda diqqət edilməli məqam 
  20. Praktiki çalışma  
  21. Vəzifə təlimatı və Vəzifə tələbinin fərqi 
  22. İş etüdü və Zaman etüdü 
  23. İş dizaynı  
  24. İR metrikləri və analitikası (submodul) 
  25. İR metriklər nədir 
  26. İR metriklərin məqsədi və əhəmiyyəti 
  27. Metrik  formaları (sayısal, maliyyət, faizlə) 
  28. Metrik növləri və formaları 
  29. Metriklər harada istifadə edilir? 
  30. İR metrikləri 
  31. İR analitika 
  32. İR analitika nədir? 
  33. İR analitika niyə önəmlidir? 
  34. İR analitika nümunələr 

 

III modul | İşə qəbul və Seçim
Təlimçi: Fərid Tağıyev
Müddət: 8 saat

 

  1. İşə Qəbul prosesinə hazırlıq mərhələsi: istedad xəritəsi, işə qəbul strategiyası və korparativ dəyərlər 
  2. İşə Qəbul strategiyası hazırlarkən turnover hesabatına istinad
  3. İşə Qəbul Tuneli (Recruitment Funnel) və onun mərhələləri 
  4. İşə Qəbul Tunelinin metrikləri 
  5. Effektiv işə qəbul prosesində planlama və metod formalaşdırma 
  6. Namizəd mənbəyinin yaradılması, potensialları cəlb edə biləcəyimiz qaynaqlar 
  7. Effektiv işə qəbul prosesi üçün işəgötürən markası (employer branding) 
  8. Sosial Media və E-Recruitment qaynaq yaratma metodu kimi 
  9. “İstedad” və “potensial” anlayışı 
  10. Namizəd seçimi mərhələsində istifadə olunan alətlər: intelektual və emosional zəka testləri, peşə testləri, şəxsiyyət inventarı testləri - DİSC, 16 PF, dəyərləndirmə mərkəzləri 
  11. İşə Qəbul müsahibəsinin növləri və onların tətbiq edilmə məqamları 
  12. Effektiv işə qəbul üçün səriştə əsaslı müsahibə və STAR metodu 
  13. Dəyərləndirmə prosesində iş ailələrinə əsasən səriştə matriksinin qurulması və tətbiqi 
  14. Prosesdə iştirak edən namizədlərin dəyərləndirilmə metodları 
  15. İşə Qəbul Prosesində ERP və onun seçimi 
  16. İşə Qəbul Prosesində analiz və hesabatlılıq 
  17. İşə qəbul prosesinin referans araşdırması mərhələsi və yekun dəyərləndirmə mərhələsi 
  18. İş təklifi mərhələsi və diqqət edilməsi lazım olan nüanslar 
  19. Prosesə cəlb edilən və uyğun görülməyən namizədlərə geridönüş edilməsi prosesi   
  20. Stratejik İşə qəbul üçün keçmiş, mövcud və gələcək trendlərin analizi
     
IV modul | Adaptasiya
Təlimçi: Fərid Tağıyev
Müddət: 2 saat

 

  1. Adaptasiya proqramının mahiyyəti, məqsədi və mərhələləri 
  2. Oryantasiya proqramının təşkil edilmə metodları 
  3. Sınaq müddətində işçinin dəyərləndirmə metodları və geridönüş edilməsi mərhələsi 
  4. Adaptasiya sisteminin idarə edilməsində ənənəvi və müasir yanaşmalar 
  5. Adaptasiya prosesində yekun dəyərləndirmə
     
V modul |  Performansın idarə edilməsi 
Təlimçi: Müşfiq Əmircanov
Müddət: 8 saat

 

  1. Performansın idarə edilməsi nədir? 
  2. Performansın idarə edilməsinin 3 mərhələsi:  
  3. Performans qiymətləndirmənin məqsədi 
  4. Performans qiymətləndirməni şirkət rəhbəri, şirkət və işçilər üçün faydaları 
  5. Peformans qiymətləndirmə kriteriyalarının  müəyyən edilməsi 
  6. Hədəflərin və KPI-ların müəyyən edilməsi 
  7. Fərdi və komanda hədəflərinin uzlaşdırılması (kaskadlama) 
  8. Performans qiymətləndirmə  metodları (360 dərəcə və.s) 
  9. Performans qiymətləndirmə prosesi (XFQ) 
  10. Təməl qiymətləndirmə xətaları 
  11. Performans qiymətləndirmə görüşlərində diqqət edilməli məqamlar 
  12. Geribildirimin önəmi və formaları 
  13. Performans qiymətləndirmə nəticələrinin təhlili və tətbiqi

  

VI modul | İstedadların idarəedilməsi və Karyera planlama
Təlimçi: Pərviz Qasımov
Müddət: 6 saat

 

  1. İstedadın idarə edilməsində bəzi anlayışlar (istedad, potensial, performans) 
  2. İstedadların idarə edilməsinin önəmi 
  3. İstedadların idarə edilməsi prosesi 
  4. Karyera planı 
  5. Təyinat və yüksəliş kriteriyaları 
  6. Kritik vəzifələrin müəyyən edilməsi 
  7. Kritik vəzifələrə davamçıların hazırlanması planı 
  8. İşçilərin qiymətləndirilməsi və potensialların müəyyən edilməsi 
  9. İstedadların inkişaf etdirilməsi 
  10. Davamçılar planının mərhələləri 
  11. Rotasiya planı 
  12. Fərdi inkişaf planı 
  13. Fərdi inkişaf planının komponentləri 
  14. Ölçmə və qiymətləndirmə vasitələri 
  15. Səriştələrin istifadə edilməsi 
  16. İstedad matrisi (9 box)

  

VII modul | Təlim və inkişaf
Təlimçi: Alruz Sultan
Müddət: 8 saat

 

  1. Tərtib (İllik Təlim Planının tərtib edilməsi) 
  2. Fərdi qiymətləndirmənin aparılması 
  3. Qiymətləndirmə meyarlarının müəyyən edilməsi 
  4. Fərdi Qiymətləndirmə Blankının tərtib edilməsi 
  5. Təlim ehtiyaclarının müəyyən edilməsi 
  6. Təlim Müraciəti Blankının tərtib edilməsi 
  7. Təlim Müraciəti Blanklarının analiz edilməsi 
  8. İllik Təlim Büdcəsinin tərtib edilməsi 
  9. İcra (İllik Təlim Planının icra edilməsi) 
  10. Prioritetlərin müəyyən edilməsi 
  11. Təlim bölməsinin fəaliyyət planının tərtib edilməsi 
  12. Təlim müəssisələri və Təlimçilərin axtarışı 
  13. Rəsmiləşdirmə və təşkilati işlərin həyata keçirilməsi 
  14. Təlimin qiymətləndirmə meyarlarının müəyyən edilməsi 
  15. Təlim Qiymətləndirmə Blankının tərtib edilməsi 
  16. Hesabat (Təlimlərlə bağlı Hesabatın tərtib edilməsi)  
  17. Keçirilən təlimlərin data bazasının yaradılması 
  18. Sertifikatların data bazasının yaradılması 
  19. Qiymətləndirmə blanklarının data bazasının yaradılması 
  20. Təlimlərlə bağlı illik hesabatın tərtib edilməsi 

 

VIII modul | Əmək haqqı sisteminin qurulması və Mükafatlandırma
Təlimçi: Eldəniz Quliyev
Müddət: 8 saat

 

  1. Əmək haqqının strateji məqsədləri və əhəmiyyəti
  2. Əmək haqqı sistemində inteqrasiya olunmuş yanaşma
  3. Əmək haqqı strukturunun formalaşdırılması üçün modellər
  4. Əmək haqqı sistemində 3P konsepsiyası və Performans əsaslı əməkhaqı sisteminin qurulması
  5. Vəzifə dərəcələndirmə və əsas prinsipləri 
  6. Vəzifə dərəcələndirmə metodlarının tətbiqi Hay metodu, JET metodu 
  7. Praktik məşğələlər 
  8. Əmək haqqının idarə olunması siyasətinin formalaşdırlması 
  9. Əmək haqqı artımları üçün strategiyalar 
  10. Əmək haqqı büdcəsinin formalaşdırılması və proqnozlaşdırılması 
  11. Praktik məşğələlər
     
IX modul | İşçi bağlılığı və Motivasiya
Təlimçi: Eldəniz Quliyev
Müddət: 2 saat

 

  1. İşçi bağlılığı (loyallığı) nədir? 
  2. İşçi bağlılığının (loyallığının) əhəmiyyəti 
  3. İşçi bağlılının (loyallığının) şirkətə faydası 
  4. İşçi bağlılığın işçi axınına təsiri 
  5. İşçinin işdən ayrılma maliyyəti 
  6. İşçi məmnuniyyəti və işçi bağlılığı arasındakı fərqlər 
  7. İşçi bağlılığı modeli 
  8. İşçilərin şirkətə bağlı olduğunu necə anlamaq olar? 
  9. İşçi bağlığını təmin etmək və ya artırmaq üçün nə etmək olar? 
  10. Təşkilat, iş və komanda səviyyələrində işçi bağlılığı 
  11. İşçi bağlılığını kim yaratmalıdır? Bu prosesdə komanda liderinin rolu və məsuliyyətləri nədən ibarətdir? 
  12. İşçi bağlılığında təşkilatın rolu 
  13. İşi bağlılığında menecerlərin rolu 
  14. İşçi bağlılığında işçilərin rolu 
  15. İşçi bağlılığında motivasiyanın rolu 
  16. İşçi bağlılığı və motivasiya arasında əlaqə 
  17. Motivasiya 
  18. Motivasiya nədir? 
  19. Motivasiya niyə önəmlidir?

Təlimin ümumi müddəti 56 saatdır.

Təlim həftənin 2-ci və 4-cü günləri saat 19:00-21:00 aralığında və 6-cı gün 14:30-17:30 aralığında olmaqla keçirilir. (Həftədə 3 gün, 8 saat)
Təlimin növbəti sessiyası 3 iyun tarixində başlayacaq.

Digər Təlimlər

Müraciət et

Populyar Təlimlər