Layihələrin idarə edilməsi üzrə xüsusi təlim proqramı, bu sahədə yeni karyeraya başlayacaq və ya artıq başlayanlar üçün nəzərdə tutulmuş və PMI tərəfindən təqdim olunan CAPM (Certified Associate in Project Management) sertifikatı üçün hazırlıq prosesini əhatə proqramdır və onlayn şəkildə keçirilir. Bu proqram, layihələrin idarə edilməsi sahəsində ən son trendləri və ənənəvi metodlarla yanaşı, Agile metodologiyasını əhatə edir.
Bu təlimdə iştirak etmək sizə nə qazandıracaq?
Təlim ərzində iştirakçılar layihə idarəetməsinin müxtəlif yanaşmaları ilə tanışlıq
Real yerli və beynəlxalq layihələrdə tətbiq edilə bilən praktiki bacarıqlar qazanmaq.
CAPM sertifikatı imtahanına hazırlıq
Agile mühitində layihələri effektiv idarə etməyə də hazırlayır bacarıqları
Təlimin məzmunu:
Layihə idarəetməsində əsas trendlər
Layihə menecerinin portreti və rolu
Layihə idarəetməsinin tarixi və inkişafı
Portfel, proqram və layihələr arasındakı əlaqə
Layihə idarəetmə ofisinin funksiyaları
Layihə təşəbbüslərinin idarə edilməsi və biznes zərurəti
Layihə və təşkilat strategiyası arasındakı əlaqə
Yeni məhsulun yaradılması prosesi
Təşkilatın xarici mühit amilləri və layihəyə təsiri
Layihənin həyat dövrləri
Project Charter və onun əsas elementləri
Maraqlı tərəflərlə işin təşkili və idarə edilməsi
Kommunikasiyanın idarə olunması
Layihənin iş planı və Project Scope-un hazırlanması
Layihə tələblərinin yazılması (ənənəvi və Agile yanaşmalar)
Məhsulun yol xəritəsi və inkişaf mərhələləri
Praktik məşğələlər və real layihə simulyasiyaları
Work Breakdown Structure (WBS) – işlərin strukturlaşdırılması
Layihələrdə vaxtın effektiv idarə edilməsi (Network Diagram daxil olmaqla)
Layihənin büdcə planlaması və maliyyə idarəetməsi
Keyfiyyətin idarə edilməsi və layihədə yüksək standartların təmin edilməsi
Layihə risklərinin idarə edilməsi və aradan qaldırılması
Layihələrdə öyrənilən dərslər və təcrübələr
Monitorinq və nəzarət proseslərinin təşkili
Layihənin təsirinin qiymətləndirilməsi və qazanılmış dəyərin hesablanması
Agile mühitində monitorinq və nəzarət metodları
Agile layihə idarəetməsi və adaptiv yanaşmalar
Layihələrdə dəyişikliklərin idarə edilməsi
Adaptivlik və uyğunlaşma bacarıqlarının inkişafı
Layihə idarəetməsində yeni rollar və funksiyalar
Komandanın idarə edilməsi və resursların effektiv bölüşdürülməsi
Layihələrin uğurla yekunlaşdırılması və nəticələrin təhlili
Təlimin ümumi müddəti 30 saatdır.
Təlim həftənin şənbə günü saat 16:00-dan 20:00-adək olmaqla keçirilir və 8 həftə davam edir.
Növbəti sessiya 19 aprel tarixində start götürəcək.