"Business Management School" MMC olaraq ölkəmizdə biznes mühitinin və peşəkar idarəçilərin inkişafı məqsədi ilə təşkil etidyimiz "Rəhbərlərin İnkişafı Proqramı" layihəsi çərçivəsində "Rəhbərlər üçün Biznes İdarəçiliyi" təliminə qeydiyyatları açıq elan edirik.
Təlim kimlər üçün nəzərdə tutulmuşdur:
- Sahibkarlar;
- Direktor və İcraçı direktorlar;
- Departament və Şöbə rəhbərləri;
- Rəhbər vəzifələr üçün hazırlaşan mütəxəssislər
Təlimdə tədris ediləcək əsas mövzu başlıqları:
- İdarəetmənin əsasları və liderlik
- Komandanın qurulması , kouçinq
- Planlama və Təşkilatçılıq
- İşlərin ötürülməsi və Geri məlumatlandırma
- Kommunikasiya
- Performasın idarə olunması
- Motivasiya
- Konfiliktlərin idarə edilməsi
- Özünü təhlil və inkişaf planı
Modul 1: İdarəetmənin əsasları və liderlik
Sizin rolunuz;
Menecmentin funksiyaları;
Liderlik və Menecerlik arasındakı fərq və hər biri üçün etməli olduqlarınız;
Lider kimi dəyərlərimizin müəyyənləşdirilməsi və tətbiqi;
Menecerlik tərzləri – onlardan istifadə və mümkün təsirləri və nəticələr
Şəxsi menecerlik tərzinin müəyyən olunması və onun inkişaf etdirilməsi
Komanda daxilində etibarın formalaşdırılması
Menecerlik və liderlik fəaliyyətinizə zərbə vuran əsas məqamlar
Modul 2: Komandanın qurulması , kouçinq
Komandaların xüsusiyyətləri
Komandanın rolunun müəyyən olunması ( Belbin), menecerlərin üçün praktiki tədbirlər
Sinerji və ondan istifadə;
Böyük komandanın tərkib hissəsi olmaq;
İş mühitinə uyğun kouçinq bacarıqları;
Öyrənmə öyrətmə metodları və hər bir fərd üçün müfaviq metodun seçilməsi
GROW kouçinq modeli
Modul 3: Planlama və Təşkilatçılıq
İşlərin prioritetlərə görə görülməsi. Təcili və önəmli işlər;
Planlama zamanı nəzərə alınan amillər;
Vaxt aparan işlərin analizi və onların idarə edilməsi;
Nəzarət metdoları
Modul 4: İşlərin ötürülməsi və Geri məlumatlandırma
İşlərin ötürülməsinin növləri
İş ötürülməsinin metod və strategiyaları
Öz iş yükünüzü analiz etməklə hansı işinizi ötürməli olduğunuzu müəyyən edin.
Kommunikasiyanın və performasnın inkişaf etdirilməsində geri məlumatlandırmanın önəmi
Geri məlumatlandırmanın növləri ( visual, yazılı, sözlü, aura i lə) Geri məlumatlandırma metodlarından istifadə
Şəxsi performansın artırılması üçün digərlərindən geri məlumatlandırmanın alınması
Modul 5: Kommunikasiya
İşdə effektiv kommunikasiyanın əhəmiyyəti və zəif kommunikasiyanın təsirləri
Kommunikasiya i lə bağlı maneələr və onların dəf edilməsi metodları
İş yerində effektiv Kommunikasıyanın təmin edilməsi yolları
Qeyri şifahi kommunikasiya bədən dili və səs tonu
Modul 6: Performasın idarə olunması
Performansın idarə edilməsi nə üçündür
SMART hədəflər və qiymətləndirmə səriştələri Performansın qiymətləndirilməsi prosesi
Performans qiymətləndirmə görüşü
Yüksək və aşağı performans göstərələnlərlə nə etməli
İnkişaf planının təyin edilməsi
İnkişaf istiqamətləri və təlim metodları
Modul 7: Motivasiya
İş yerində motivasiya tədbirləri
İnsanlardan daha yaxşı nəticə almaq üçün motivasiya strategiyaları və metodları
Çətin xarakterli insanların idarəolunması və motivasiyası Fərdi motivasiya və komanda motivasiyası
Maslounun ehtiyaclar ierarxiyası Herzberqin 2 faktor nəzəriyyəsi
Modul 8: Konfiliktlərin idarə edilməsi
Konfliklərin növləri və onların həlli üçün xüsusi strategiyalar.
Konflikt yaradan səbəblər
Konfliktlərin həlli zaman diqqət etməli olduqlarımız
Empatiya
Thomas Kilmann – Konfliktlərin müəyyən edilməsi və onların idarəedilməsi