Rəhbərlər üçün Biznes İdarəçiliyi Təlimi

Rəhbərlər üçün Biznes İdarəçiliyi Təlimi

"Business Management School" MMC olaraq ölkəmizdə biznes   mühitinin və peşəkar idarəçilərin inkişafı məqsədi ilə təşkil etidyimiz "Rəhbərlərin İnkişafı Proqramı" layihəsi çərçivəsində "Rəhbərlər üçün Biznes İdarəçiliyi" təliminə qeydiyyatları açıq elan edirik.

Təlim kimlər üçün nəzərdə tutulmuşdur:

- Sahibkarlar;
- Direktor və İcraçı direktorlar;
- Departament və Şöbə rəhbərləri;
- Rəhbər vəzifələr üçün hazırlaşan mütəxəssislər

Təlimdə tədris ediləcək əsas mövzu başlıqları:

- İdarəetmənin  əsasları və liderlik
- Komandanın qurulması , kouçinq
- Planlama və Təşkilatçılıq
- İşlərin ötürülməsi və Geri məlumatlandırma
- Kommunikasiya
- Performasın idarə olunması
- Motivasiya
- Konfiliktlərin idarə edilməsi
- Özünü təhlil və inkişaf planı

   Modul 1:  İdarəetmənin  əsasları və liderlik
  1. Sizin rolunuz;
  2. Menecmentin funksiyaları;
  3. Liderlik və Menecerlik arasındakı fərq və hər biri üçün etməli olduqlarınız;
  4. Lider kimi dəyərlərimizin müəyyənləşdirilməsi və tətbiqi;
  5. Menecerlik tərzləri – onlardan istifadə və mümkün təsirləri və nəticələr
  6. Şəxsi menecerlik tərzinin müəyyən olunması və onun inkişaf etdirilməsi
  7. Komanda daxilində etibarın formalaşdırılması
  8. Menecerlik və liderlik fəaliyyətinizə zərbə vuran əsas məqamlar
Modul 2:  Komandanın qurulması , kouçinq
  1. Komandaların xüsusiyyətləri
  2. Komandanın rolunun müəyyən olunması ( Belbin), menecerlərin üçün praktiki tədbirlər
  3. Sinerji və ondan istifadə;
  4. Böyük komandanın tərkib hissəsi olmaq;
  5. İş mühitinə uyğun kouçinq bacarıqları;
  6. Öyrənmə öyrətmə metodları və hər bir fərd üçün müfaviq metodun seçilməsi
  7. GROW kouçinq modeli

Modul 3:  Planlama və Təşkilatçılıq
  1. İşlərin prioritetlərə görə görülməsi. Təcili və önəmli işlər;
  2. Planlama zamanı nəzərə alınan amillər;
  3. Vaxt aparan işlərin analizi və onların idarə edilməsi;
  4. Nəzarət metdoları

Modul 4:  İşlərin ötürülməsi və Geri məlumatlandırma
  1. İşlərin ötürülməsinin növləri
  2. İş ötürülməsinin metod və strategiyaları
  3. Öz iş yükünüzü analiz etməklə hansı işinizi ötürməli olduğunuzu müəyyən edin.
  4. Kommunikasiyanın və performasnın inkişaf etdirilməsində geri məlumatlandırmanın önəmi
  5. Geri məlumatlandırmanın növləri ( visual, yazılı, sözlü, aura i lə) Geri məlumatlandırma metodlarından istifadə
  6. Şəxsi performansın artırılması üçün digərlərindən geri məlumatlandırmanın alınması

 Modul 5:  Kommunikasiya
  1. İşdə effektiv kommunikasiyanın əhəmiyyəti və zəif kommunikasiyanın təsirləri
  2. Kommunikasiya i lə bağlı maneələr və onların dəf edilməsi metodları
  3. İş yerində effektiv Kommunikasıyanın təmin edilməsi yolları
  4. Qeyri şifahi kommunikasiya bədən dili və səs tonu

Modul 6:  Performasın idarə olunması
  1. Performansın idarə edilməsi nə üçündür
  2. SMART hədəflər və qiymətləndirmə səriştələri Performansın qiymətləndirilməsi prosesi
  3. Performans qiymətləndirmə görüşü
  4. Yüksək və aşağı performans göstərələnlərlə nə etməli
  5. İnkişaf planının təyin edilməsi
  6. İnkişaf istiqamətləri və təlim metodları

Modul 7:  Motivasiya
 
  1. İş yerində motivasiya tədbirləri
  2. İnsanlardan daha yaxşı nəticə almaq üçün motivasiya strategiyaları və metodları
  3. Çətin xarakterli insanların idarəolunması və motivasiyası Fərdi motivasiya və komanda motivasiyası
  4. Maslounun ehtiyaclar ierarxiyası Herzberqin 2 faktor nəzəriyyəsi

Modul 8:  Konfiliktlərin idarə edilməsi
  1. Konfliklərin növləri və onların həlli üçün xüsusi strategiyalar.
  2. Konflikt yaradan səbəblər
  3. Konfliktlərin həlli zaman diqqət etməli olduqlarımız
  4. Empatiya
  5. Thomas Kilmann – Konfliktlərin müəyyən edilməsi və onların idarəedilməsi

Modul 9:  Özünü təhlil və inkişaf planı
  1. Rəhbərlik bacarıqlarının analiz edilməsi
  2. Şəxsi inkişaf planının hazırlanması
  3. Şəxsi inkişaf planının icrası metodikası

16 saatlıq proqram əsasında tədris olunur.

Digər Təlimlər

Müraciət et

Populyar Təlimlər